7.7.14

summer no make up make up


Το καλοκαίρι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για το μακιγιάζ μου λιγοστεύουν αισθητά και συνειδητά!
Αφενός δεν θέλω να "βαραίνω" το πρόσωπο μου με πάρα πολλά προϊόντα και αφετέρου θεωρώ πολύ πιο κομψό ένα λιτό και πιο φυσικό μακιγιάζ. Μερικά από τα προϊόντα είναι all time αγαπημένα και μερικά new entries...


Η τελευταία προσθήκη στο νεσεσέρ μου είναι η αντηλιακή πούδρα της Shiseido
Ήμουν λίγο διστακτική στην αρχή γιατί μου φαίνεται λίγο "βαρύ" να φοράς πούδρα καλοκαιριάτικα αλλά δεν είναι τυχαίο που είναι ένα από τα best seller αυτό το προϊόν!
Λάτρεψα την funky συσκευασία της και ακόμα περισσότερο το περιεχόμενο της!
Καλυπτική χωρίς να δείχνει υπερβολική και το καλύτερο είναι ότι έχει αντηλιακή προστασία!

Shiseido UV protective compact foundation



Με ένα bronzer δίνω λίγο ένταση στο πρόσωπο μου, πολλές φορές το χρησιμοποιώ και σαν σκιά (extra αγαπημένη πινελιά στο καλοκαιρινό μου μακιγιάζ)!
Δίνω χρώμα με λίγο ρουζ σε ροδακινί απόχρωση!
( info: Τα cream blush του Korres κυκλοφορούν σε συσκευασία προσφοράς, τρία ρουζ σε διαφορετικές αποχρώσεις peach, pink & natural 9,80 € )


Τονίζω τα μάτια μου με ένα σκούρο καφέ μολύβι ματιών (το προτιμώ από το μαύρο) και με μία δύο στρώσεις από την αγαπημένη μου High Impact mascara της Clinique


Τέλος ένα φυσικό ροδακινί κραγιόν για να συμπληρώσει το φυσικό μακιγιάζ με μία μικρή δόση χρώματος...

Inglot lipstick N.42
Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση για το καλοκαιρινό μου μακιγιάζ!
Εσείς το καλοκαίρι προτιμάτε φυσικό ή λίγο πιο έντονο μακιγιάζ?



 post signature

1 σχόλιο:

  1. Πόσο συμφωνώ!! Εννοείται πιο ελαφρύ μακιγιάζ!! Πολύ όμορφα όλα!! Ειδικά το κραγιόν από inglot, απίθανο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for reading